Så er Uptasia startet i Danmark!

Dette er Kapi Hospitals officielle forum; det tossede og sjove hospitalsspil i browseren med de mærkelige og løjerlige sygdomme og ditto behandlinger. Byg dit eget sygehus på nettet: http://dk.kapihospital.com/
Solgryn

Re: Så er Uptasia startet i Danmark!

Indlægaf Solgryn » ons 25. jun 2014 17:41

frifantasi skrev:Hej
Jeg er ude af stand til at komme på spillerne, jeg har været så uheldig at min pc er gået i stykker.
Tilbage til den hanke krukke så er det en blomstret kande og det er det jeg ville kalde den om det var mig der lavede spørgsmålene.

Jeg må give Frifantasi ret - nogle gange er det virkelig svært at finde ud af hvad der menes med et søgeord. Ovennævnte kande - jeg tror faktisk den bliver kaldt blomstret hankekrukke eller lignende. Jeg ledte længe efter en potte med hank hvori der var nogle planter :)
Men efterhånden som man kommer ind i de forskellige butikker synes jeg faktisk det er én af de sjove ting - at finde ud af; Hvad menes der med ordet :)
- Uha uha - ødelagte pc-er er en slem ting - min driller med laderen, så måske står der også snart en fornyelse på tapetet her.
mvh Solgryn
Senest rettet af Solgryn ons 25. jun 2014 18:15, rettet i alt 1 gang.

frifantasi

Indlægaf frifantasi » ons 25. jun 2014 17:49

Min pc vil ikke starte den påstår at der ikke er noget styresystem eller hvad det hedder.
Jeg har en bærbar og jeg var ved at tabe den i går derfor fik den vist et hårdt stød og efter det har den altså ikke været til at åbne, jeg er på min Ipad pt og den kan jeg ikke komme ind på spillerne med øv
God spille lyst til alle :D

Spille navn
frifantasi

Solgryn

Indlægaf Solgryn » ons 25. jun 2014 18:12

frifantasi skrev:Min pc vil ikke starte den påstår at der ikke er noget styresystem eller hvad det hedder.
Jeg har en bærbar og jeg var ved at tabe den i går derfor fik den vist et hårdt stød og efter det har den altså ikke været til at åbne, jeg er på min Ipad pt og den kan jeg ikke komme ind på spillerne med øv

Det lyder jo som der er gået en forbindelse løs inden i din bærbare - den må vel en tur på værksted, med mindre du selv eller en du kender har forstand på at reparere den. - Det kan også være det ikke kan betale sig med en reparation - og så må du i lommerne efter en ny.
Håber du finder en løsning, så du igen kan spille :)
mvh Solgryn

BennyBlue

Indlægaf BennyBlue » ons 25. jun 2014 19:43

Hej igen

@Solgryn: Ok, jeg skal nok give dem din beskrivelse og spørge om de ikke kan få øje på kortbunken det pågældende sted.

@Frifantasi: Jeg skal nok prøve at se om det er muligt at ændre navnet på hankekrukken!

Det med forummet: Hos mig er der ingen problemer, bruger I ikke bare dette link: http://forum.dk.upjers.com/viewforum.php?f=322. I kan jo gemme linket i browseren med "ctrl.+d".

God bedring til din PC, frifantasi!
Forum Admin
Upjers Danmark

Solgryn

Indlægaf Solgryn » ons 25. jun 2014 20:15

BennyBlue skrev:Hej igen

@Solgryn: Ok, jeg skal nok give dem din beskrivelse og spørge om de ikke kan få øje på kortbunken det pågældende sted.

@Frifantasi: Jeg skal nok prøve at se om det er muligt at ændre navnet på hankekrukken!

Det med forummet: Hos mig er der ingen problemer, bruger I ikke bare dette link: http://forum.dk.upjers.com/viewforum.php?f=322. I kan jo gemme linket i browseren med "ctrl.+d".

God bedring til din PC, frifantasi!

Hej BennyBlue
Nu har jeg prøvet den ene og den anden vej for at komme til f.eks. at læse dit svar her - Jeg bruger samme sted som det link du giver mig - men nogle gange er der mulighed for at symbolerne for "citer", anmeld samt Skrivindlæg tasten er aktiv - andre gange er intet af det synligt.
Jeg synes det er lidt underligt. Men - som du kan se, så slipper I ikke for mine indlæg alligevel :)
Det ligner at I har opdelt forummet i de forskellige spilleemner - det er også fint - men nu er jeg måske lidt nørdet - jeg kunne altså godt tænke mig en lidt nemmere tilgang til at komme med indlæg i debat/fejlmelding/support osv :)
Og jeg hygger mig stadig med spillet :)
mvh Solgryn

BennyBlue

Indlægaf BennyBlue » tors 26. jun 2014 13:15

Hej Solgryn

Hvis de pågældende knapper ikke er synlige, er det sikkert fordi du ikke er logget ind.
Du kan vist sætte et hak ud for "log automatisk ind" (så vidt jeg husker) så bliver du logget automatisk ind hver gang.

Underfora til fejlmeldinger i spillet osv. burde være oprettet: Det er bare at klikke på dem på hovedsiden (HER)og derefter på "nyt emne" for at skrive.

Ang. det med kortstabelen: Udvikleren siger, at der ikke er nogen kortstabel på billede nr. 678. Derimod befinder der sig en kortstabel på billede 878 det pågældende sted - var det måske dette billede, du mente i stedet?
Forum Admin
Upjers Danmark

Solgryn

Indlægaf Solgryn » tors 26. jun 2014 14:54

BennyBlue skrev:Hej Solgryn

Hvis de pågældende knapper ikke er synlige, er det sikkert fordi du ikke er logget ind.
Du kan vist sætte et hak ud for "log automatisk ind" (så vidt jeg husker) så bliver du logget automatisk ind hver gang.

Underfora til fejlmeldinger i spillet osv. burde være oprettet: Det er bare at klikke på dem på hovedsiden (HER)og derefter på "nyt emne" for at skrive.

Ang. det med kortstabelen: Udvikleren siger, at der ikke er nogen kortstabel på billede nr. 678. Derimod befinder der sig en kortstabel på billede 878 det pågældende sted - var det måske dette billede, du mente i stedet?

Hej BennyBlue
Jeg opdager lige - at selvom der er overskriften; Så er Uptasia startet i Dk - så kommer det an på, om man står på fejlmelding eller andet som underoverskrift - om man kan skrive eller ej - aha :)
Det misviser jo unægteligt lidt, at siden uanset har overskriften; Så er Uptasia ....
...
Jeg er nu sikker på jeg var klar i pæren, da jeg skrev det id nr. ned :) - så måske vi skal det hvile - og håbe på, at udviklerne er obs på at intet søgeemne falder under rammerne for hvad vi som brugere kan se :)
Jeg skal være meget omhyggelig med mine notater og huske at fjerne evt. karameller for øjnene - hvis jeg en anden gang skulle falder over en fejl i systemet. :)
Ønsker jer alle en dejlig dag
mvh Solgryn

BennyBlue

Indlægaf BennyBlue » tors 26. jun 2014 16:50

Hej Solgryn

Det er helt i orden ;)
Sig endelig til hvis du ser billedet igen!

Du kunne også evt. tage et skærmbillede af det og derefter indsætte det her i forummet.
Forum Admin
Upjers Danmark

Solgryn

Indlægaf Solgryn » man 7. jul 2014 21:20

BennyBlue skrev:Hej Solgryn

Hej BennyBlue
Siden vi skrev om dette med knapper til forummet - blev jeg opmærksom på - at under startbilledet af spillet står nogle fine links til forum osv. og når man går ind i forum derfra - så er der ingen problemer med oprette nye indlæg eller få citer og anmeld knapperne frem.
Jeg gik ind i forum helt nede fra bundlinjen af skærmensiden - og der giver det ikke helt det samme resultat. Jeg havde slet ikke lagt mærke til de fine links der var sat ind :)
Det er lidt ligesom med nye elektriske apparater - brugsanvisningen kikker man først på, når der er noget galt :)
Så jeg trækker min kritik og forvirring tilbage :)
mvh Solgryn

BennyBlue

Indlægaf BennyBlue » man 7. jul 2014 23:03

Hej Solgryn

Det glæder mig at høre - godt at du kunne bruge disse links! :)
Forum Admin
Upjers Danmark

Tilbage til "Kapi Hospital"