Så er Uptasia startet i Danmark!

Dette er Kapi Hospitals officielle forum; det tossede og sjove hospitalsspil i browseren med de mærkelige og løjerlige sygdomme og ditto behandlinger. Byg dit eget sygehus på nettet: http://dk.kapihospital.com/
Solgryn

Re: Så er Uptasia startet i Danmark!

Indlægaf Solgryn » fre 20. jun 2014 10:04

Hej Frifantasi :)
Den blomstrede hankekrukke ligner en stor hvid keramik kande med blomstermotiv.
og brønden står og ligner en kamin i det indre værelse.

Det tog mig også et stykke tid at finde ud af hvad der menes - men samme slags udfordring finder man faktisk flere steder :)
mvh Solgryn

Solgryn

Indlægaf Solgryn » fre 20. jun 2014 10:10

Hej Forum

Jeg har fundet en lille fejl i et af Restaurantens myldrebilleder - og denne gang har jeg husket ID :)
Det er ID 678 - man skal finde et sæt spillekort - og de ligger på bordet helt nede stort set under teksten.

Mvh Solgryn

BennyBlue

Indlægaf BennyBlue » fre 20. jun 2014 16:03

Hej Jill

Hvilket andet navn ville du foretrække frem for blomstret hankekrukke? Måske »hankekrukke med blomstermotiv« eller lignende?

Brønden skulle være god nok! Den befinder sig helt øverst til venstre i hjørnet, som Solgryn også påpeger.
Forum Admin
Upjers Danmark

BennyBlue

Indlægaf BennyBlue » fre 20. jun 2014 16:04

Hej Solgryn

Tak for ID-nummeret - jeg skal nok gå videre med sagen!
Forum Admin
Upjers Danmark

Solgryn

Indlægaf Solgryn » fre 20. jun 2014 21:22

Jeg synes lige der skal sendes en ros for den herlige baggrundsmusik
Det er altså lige før at jeg bliver hængende bare for den afslappende virkning :)
mvh Solgryn

BennyBlue

Indlægaf BennyBlue » lør 21. jun 2014 16:03

Tak for rosen, Solgryn, - det glæder mig meget at høre! :D
Forum Admin
Upjers Danmark

BennyBlue

Indlægaf BennyBlue » tirs 24. jun 2014 15:00

Hej Solgryn

Nu fik jeg svar fra udviklerne: De kunne ikke se nogen kortstabel på billedet med ID 678 - er du sikker på at du har angivet det rigtige ID? Kunne du måske prøve at tage et billede af det og vise det her i et indlæg eller sende det til mig? Evt. kunne du også prøve at beskrive mere nøjagtigt hvor på billedet kortene skulle befinde sig.
Forum Admin
Upjers Danmark

Solgryn

Indlægaf Solgryn » ons 25. jun 2014 16:52

Hej igen
Jeg kan godt forstå at de ikke kunne se den kortstabel - det kunne jeg heller ikke :) det er jo derfor jeg studsede over den. men jeg trykkede på en klat i samme farve som kortstablen nede i underkanten vel 1/3 fra kanten til højre - kun lige synlig over søgeordenes bokse - og jeg er sikker på ID nr.
I hvert fald fik jeg ved at trykke på denne klat udløst den sidste af de manglende emner i opgaven.
skulle jeg falde over samme id skal jeg gerne kikke nærmere på den - men jeg har endnu ikke opdaget, at man kan gå tilbage og søge et bestemt id som bruger :) Ellers ville jeg da helt klart score en masse dejlige point ved at vælge de lidt nemmere søgebilleder :)
mvh Solgryn

Solgryn

Indlægaf Solgryn » ons 25. jun 2014 17:30

Hej Benny
Jeg har lige kikket om jeg stadig havde min note liggende om det ID og hvilken ting jeg skulle finde - og fandt ved at trykke på klatten :)
Men desværre har jeg smidt den væk - men måske udviklerne lige kunne kikke på dette ID - og kontrollere at der ikke ligger noget i underkanten som kan blive væk under søgeordene. Jeg bliver jo helt i tvivl nu - hvor de ikke kan finde den kortstabel.
mvh Solgryn

Ps- Det kan nogle gange være rigtigt svært at få linket frem til at skrive en besked her i forum - er det mig der fumler eller er der flere som har samme problem med det. Jeg skal ud på boardindeks og tilbage flere gange - og så pludselig er linket der. Hmmm
Senest rettet af Solgryn ons 25. jun 2014 17:35, rettet i alt 1 gang.

frifantasi

Indlægaf frifantasi » ons 25. jun 2014 17:34

Hej
Jeg er ude af stand til at komme på spillerne, jeg har været så uheldig at min pc er gået i stykker.
Tilbage til den hanke krukke så er det en blomstret kande og det er det jeg ville kalde den om det var mig der lavede spørgsmålene.
God spille lyst til alle :D

Spille navn
frifantasi

Tilbage til "Kapi Hospital"