Så er Uptasia startet i Danmark!

Dette er Kapi Hospitals officielle forum; det tossede og sjove hospitalsspil i browseren med de mærkelige og løjerlige sygdomme og ditto behandlinger. Byg dit eget sygehus på nettet: http://dk.kapihospital.com/
BennyBlue

Så er Uptasia startet i Danmark!

Indlægaf BennyBlue » ons 11. jun 2014 14:57

Uptasia er startet i Danmark!

Tag med på en rejse tilbage i tiden med Uptasia og udforsk myldrebilleder i www.Uptasia.dk!

Billede

Med Uptasia har man nu fået sig en enestående mulighed for både at rejse tilbage og opleve perioden omkring nybyggertiden, - nærmere betegnet tiden omkring 1800-tallet på det nordamerikanske kontinent, og samtidig gå på opdagelse i et enormt univers af fortryllende søg-og-find-billeder (også kaldet »myldrebilleder«), hvor det også gælder om at gætte gåder.

Billede

I myldrebillederne i Uptasia gælder det om at finde objekter og genstande, som befinder sig på de farverige billeder fra denne tidsperiode enten i form af maleriske landskaber eller butikker og bebyggelser. Find alle de søgte genstande indenfor en bestemt tidsperiode eller gæt de stillede gåder og så vinder du point og mønter, som du kan bruge til at udbygge din helt egen by for.

Jo mere du formår at udbygge din stad med florerende butikker og fabrikker, desto flere myldrebilleder bliver der samtidigt gjort tilgængelige for dig, således at du kan gøre din nybygger-koloni til et rigt og florerende centrum! Byg et bageri, en blomsterhandler, en urmager og sågar et glaspusteri og et cirkus!!

Udnyt de uanede muligheder i Uptasia:

• Skaf råstoffer ved at fælde træer og hugge sten. Råstofferne skal bruges til at reparere bygningerne med og opgradere dem.
  • Optjen tilstrækkeligt med guldmønter til at kunne købe dig til en større udvidelse af din koloni!
  • Tag på fisketur på havet eller ansæt fiskeren til at fange fisk til dig.
  • Udsmyk din nybygger-by med smukke dekorationer og huse fra kolonitiden og opgrader din villa til en ægte herskabs-residens fra 1800-tallets Amerika.

Har du mod på at prøve udfordringen som nybygger i det forjættede land på klassikkens tid og har du hvad der skal til for at finde alle de skjulte sager i maleriske omgivelser?

Find ud af det straks: Dyk ned i Uptasias forunderlige og farvestrålende verden under www.uptasia.dk

Billede

frifantasi

Re: Så er Uptasia startet i Danmark!

Indlægaf frifantasi » ons 18. jun 2014 13:28

Det helt godt endeligt at komme med :D
Men hvordan får man venner i dette spil ?? når det er så svært at komme ind både i selve spillet og sandlig også på forum ...

Venlig hilsen

Jill frifantasi
God spille lyst til alle :D

Spille navn
frifantasi

BennyBlue

Indlægaf BennyBlue » ons 18. jun 2014 14:07

Hej

Glæder mig, hvis du kan lide spillet! :D

Venner kan du søge her i forummet:
viewforum.php?f=329

Nå du har fået deres spillernavn, kan du tilføje dem på vennelisten for neden i spillet.
Forum Admin
Upjers Danmark

frifantasi

Indlægaf frifantasi » ons 18. jun 2014 15:32

Tusinde tak for dit svar :)

Spille navn
frifantasi

Solgryn

Er der mon en fejl

Indlægaf Solgryn » tors 19. jun 2014 11:19

Hej forum :)
Jeg finder stor fornøjelse i Uptasia - der er mange sjove ting at forholde sig til inden man finder ud af, hvordan man skal arbejde sig frem. Men se det går jo nok :)
Men jeg synes at have fundet et par ting, som fejler i Restauranten
der er et af søge billederne, hvor man skal finde - husker jeg ret er det en musefælde - men den er stort set ukendelig fordi den ligger så langt nede i billedet at den faktisk forsvinder under søgeordene - den kunne lige så godt være en klat et eller andet - og man taber jo tid ved at trykke forkert :)
En anden ting er at man i et søgebillede skal finde et keramik-krus - men det er en kande som reagerer og giver bonus :)
Mange hilsner fra en glad bruger :)
Solgryn

BennyBlue

Indlægaf BennyBlue » tors 19. jun 2014 12:22

Tak for din tilbagemelding!

Kan du give mig ID-nummeret på det pågældende myldrebillede med musefælden? Så vil jeg sende det videre.
Du finder ID-nummeret øverst midtfor, nedenfor navnet på butikken.

Det med keramikkruset skal jeg nok kigge nærmere på og få rettet.
Forum Admin
Upjers Danmark

Solgryn

Indlægaf Solgryn » tors 19. jun 2014 19:26

:lol: jo jo hvis jeg kunne finde tilbage til netop det myldrebillede ville jeg gerne give dig et ID nr - jeg kan desværre kun sige at det er mens jeg spiller på trin 3 i restauranten at det dukkede op.
Det går jo piv hurtigt og så er det væk - så desværre
Ellers må jeg bede om vejledning til at kunne finde det ID nr. Jeg kan jo godt forstå det kan være svært at finde sådan lige.
Jeg synes nogle gange det er umuligt at finde tingene på myldrebillederne især med den minimale tid der er til rådighed.
Tak for responsen
hilsen Solgryn

Solgryn

Indlægaf Solgryn » tors 19. jun 2014 19:38

Efter nu at have kikket nærmere efter - kan jeg se at der lige over resultatkommentaren, hvor man får at vide at man desværre ikke har nået det hele :lol: kan se et ID nr. - Det vil jeg fremover kikke efter, hvis jeg falder over noget.
mvh Solgryn

BennyBlue

Indlægaf BennyBlue » tors 19. jun 2014 19:45

Det lyder glimrende! :D

Jeg skal nemlig bruge dette ID-nummer for at kunne gå videre med sagen.
Forum Admin
Upjers Danmark

frifantasi

Indlægaf frifantasi » tors 19. jun 2014 20:10

Hej

Der er en mulig fejl i blomsterbutikkens myldrebillederne
Jeg har taget et billede af det som jeg håber I kan se ....

Det har kostet mange forsøg at finde ud af hvad der menes med det ord '' Blomster hankekrukke ... jeg viste ikke hvad det var så....

http://screenshotuploader.com/s/1406sc_w5

I det samme billede skal man finde en brønd jeg aner ikke hvad eller hvor jeg kan finde den

http://screenshotuploader.com/s/14069xvfr

ID nr er 307

Venlig hilsen
Jill

Spille navn
frifantasi

Tilbage til "Kapi Hospital"