Byg din egen middelalderlandsby!!

Dette er Kapi Hospitals officielle forum; det tossede og sjove hospitalsspil i browseren med de mærkelige og løjerlige sygdomme og ditto behandlinger. Byg dit eget sygehus på nettet: http://dk.kapihospital.com/
BennyBlue

Byg din egen middelalderlandsby!!

Indlægaf BennyBlue » tirs 18. jun 2013 15:42

Nu kan du bygge din egen middelalderlandsby - for nu er My Little Farmies startet!!

Så er det nu! My Little Farmies er nu startet: Vær med og byg din egen landsby i middelalderlige omgivelser! www.mylittlefarmies.dk

Nu kan du blive overhoved over din egen landsby: Lev dig ind i rollen som chef for din egen lille flække, som du via flid og kløgt arbejder op til at blive et florerende handelscentrum med liv og røre, som købmændene kommer valfartende til fra nær og fjern.

Dyrk dine marker, høst afgrøderne, opfør bygninger og bearbejd afgrøderne til varer, som du kan sælge til de omkringvandrende kunder eller til de omrejsende handelsmænd. Du kan sågar opføre verdensundere, som giver dig bonusser i spillet og lokker flere kunder til og gør din landsby kendt vidt og bredt.

Billede

Byg en vindmølle og mal dit korn til mel. Bag brød ud af melet i bageriet. Byg et ægte landsbykøkken og lav lækre madretter ud af dine høstede afgrøder, som du kan sælge til kunderne og derved tjene penge til nye udvidelser af din landsby. Opstil smuk dekoration og indret din landsby helt efter dine ønsker. Byg en kuskestation for dermed at kunne sende beskeder og bytte dig til værdifulde ting hos andre landsby-overhoveder.

Hold dyr og brug deres frembringelser såsom æg, uld, mælk … osv. til at fremstille madvarer og produkter med. Avl dine egne dyreunger, sælg de udvoksne unger eller behold dem til yderligere produktion. Opfør produktionsbygninger og sæt din egen lille vareproduktion i værk af bl.a. kulørte stoffer og tøj i væveriet. Og skulle arbejdet blive for meget for dig, kan du ansætte arbejdere, som går dig til hånde i bygningerne og værkstederne.

Nyd den flotte grafik og de smukke klædedragter og huse fra middelalderen. Fremstil varer af førsteklasses kvalitet af rene naturprodukter og bliv kongelig hofleverandør. Opbyg dit blomstrende landbrugsimperium med livlig handel, svajende kornmarker og glade dyr ved fodertrugene i farvestrålende historiske kulisser.

Prøv det med det samme: www.mylittlefarmies.dk

Billede

Husk: Da spillet endnu befinder sig i Beta-Versionen, får alle spillere +50 % i bonus på alle køb af Guld.
Forum Admin
Upjers Danmark

lisaastrup

slet

Indlægaf lisaastrup » søn 14. jul 2013 17:25

:shock:

Kislorodi

Re: Byg din egen middelalderlandsby!!

Indlægaf Kislorodi » søn 23. mar 2014 08:17

Tak for god kommunikation.

Cry1wolf

Indlægaf Cry1wolf » lør 30. aug 2014 13:24

Hej jeg er ny spiller i "My Little Farmies" og det går da nogenlunde :-), men jeg kan ikke finde ud af hvor el. hvordan jeg får fat i steg, vildt og honning, det gør jo at jeg må afvise en masse kunder. Jeg er på "Level 34" så jeg mener at jeg burde kunne få fat i bl.a. de 3 fødevare så jeg kan komme videre i spillet. På forhånd tak for hjælpen. Hilsen Cry1wolf.

janny

Indlægaf janny » tors 30. okt 2014 10:55

Bonjour

jo jo hvis jeg kunne finde tilbage til netop det myldrebillede ville jeg gerne give dig et ID nr - jeg kan desværre kun sige at det er mens jeg spiller på trin 3 i restauranten at det dukkede op.
Det går jo piv hurtigt og så er det væk - så desværre
Ellers må jeg bede om vejledning til at kunne finde det ID nr. Jeg kan jo godt forstå det kan være svært at finde sådan lige.
Jeg synes nogle gange det er umuligt at finde tingene på myldrebillederne især med den minimale tid der er til rådighed.
roma

BennyBlue

Indlægaf BennyBlue » tors 30. okt 2014 12:07

Hej Janny

Mener du måske Uptasia? http://forum.dk.upjers.com/viewforum.ph ... 0fee7dda4a

Dette er jo forumet for My Little Farmies.
Hvis du har problemer med et myldrebillede i Uptasia, så send mig en personlig besked ved at klikke på PB ved mit navn.

Mvh
BB
Forum Admin
Upjers Danmark

dhokaa

Indlægaf dhokaa » fre 13. mar 2015 13:04

Så er det nu at du kan blive manager for din helt egen fodboldklub: Sæt holdopstillingen, vælg hjemmebanetrøjer og klublogo, træn dine spillere, udvid stadion og tjen penge fra billetsalget. Udstyr dine spillere med det allerbedste grej, så at de fejer modstanderholdet af banen med hæl og tå i medrivende kampe!
We provide guarantee to pass learnalanguage - learn turkish gmat with online exam training learnalanguage - learn norwegian itil and you can also get best quality rosettastone mcat along with The Polyglot Club mcat for your guaranteed success.

Tilbage til "Kapi Hospital"