Så er det nu - bliv manager for din egen fodboldklub!!

Dette er Kapi Hospitals officielle forum; det tossede og sjove hospitalsspil i browseren med de mærkelige og løjerlige sygdomme og ditto behandlinger. Byg dit eget sygehus på nettet: http://dk.kapihospital.com/
BennyBlue

Så er det nu - bliv manager for din egen fodboldklub!!

Indlægaf BennyBlue » ons 22. maj 2013 13:13

Bliv sportsdirektør for dit eget fodboldhold lige nu!

Mål! Netmaskerne blafrer, bolden er i garnet og fansene jubler på lægterne!

Så er det nu at du kan blive manager for din helt egen fodboldklub: Sæt holdopstillingen, vælg hjemmebanetrøjer og klublogo, træn dine spillere, udvid stadion og tjen penge fra billetsalget. Udstyr dine spillere med det allerbedste grej, så at de fejer modstanderholdet af banen med hæl og tå i medrivende kampe!

Billede

Med 11 Legends lever du dig ind i rollen som fodboldmanager for et ramponeret fodboldhold i provinsen. Med din flid og arbejdsomhed løfter du klubben op til at blive et ambitiøst sportshold, der deltager i kampen om pokalerne og hamrer læderkuglen op i trekanterne!

Ansæt den bedste træner, opfør luksuriøse træningsfaciliteter til spillerne, indret en kontorbygning, en snackbar og en fan-shop for at tjene penge på salg af merchandise. Invester pengene klogt i f.eks. talentspejdere, der leder efter unge spillere til at overtage de gamles plads.

Opbyg din klub til at blive en magtfaktor indenfor fodboldverdenen og grundlæg sågar med andre spillere jeres egne fodboldforbund, hvor I kan arrangere interne turneringer og opnå bonusser!

Gemmer der sig en fodboldmanager i dig? Har du hvad der skal til for at føre dit hold frem til titler, hæder og ære og forvandle spillerne fra knoldesparkere til 11 legender og løfte pokalen med de store ører?
Find ud af det straks: :arrow: www.11legends.dk

Billede

Spillet bliver præsenteret af den verdensberømte spiller Lothar Matthäus. (Verdensmester i fodbold 1990).
Forum Admin
Upjers Danmark

oliver200297

Re: Så er det nu - bliv manager for din egen fodboldklub!!

Indlægaf oliver200297 » fre 2. aug 2013 21:14

Hej hvem jeg end skriver til? :lol:
Jeg synes det er et mage fedt spil, men kan der ikke komme spillere fra flere lande ex. Danmark og Brasillien? :geek:
Hilsen Oliver

BennyBlue

Indlægaf BennyBlue » søn 4. aug 2013 16:15

Hej Oliver

Tak skal du have :)
Der burde efterhånden være kommet masser af danske spillere til. Jeg tror ikke at brasilianske er kommet til, men jeg skal nok foreslå det overfor udviklerne.
Forum Admin
Upjers Danmark

Kislorodi

Indlægaf Kislorodi » søn 23. mar 2014 08:15

Tak for de informative indlæg.

faariwasi

Indlægaf faariwasi » ons 12. nov 2014 18:40

hej der er en fejl i jeres spil jeg kan ikke se den nederste dele af skærmen i spillet så jeg kan ikke komme i butikken som ligger i bunden af skærmen.

BennyBlue

Indlægaf BennyBlue » ons 12. nov 2014 18:46

Hej faariwasi

Jeg tror ikke der er andre end dig der har det problem, jeg har i hvert fald ikke hørt det før.
Bruger du en tablet-PC med lille skærm?
Du kan måske prøve at zoome ud på billedet for at få det hele med. På en PC kan du holde ctrl. nede og derefter scrolle med musen.
Du kan også prøve at taste F11 (fuldskærmtilstand), så ser man mere.
Forum Admin
Upjers Danmark

jacson33

Indlægaf jacson33 » man 9. mar 2015 14:04

nsæt den bedste træner, opfør luksuriøse træningsfaciliteter til spillerne, indret en kontorbygning, en snackbar og en fan-shop for at tjene penge på salg af merchandise. Invester pengene klogt i f.eks. talentspejdere, der leder efter unge spillere til at overtage de gamles plads.

departmentcleaning

Indlægaf departmentcleaning » lør 18. apr 2015 09:30

Ansæt den bedste træner, opfør luksuriøse træningsfaciliteter til spillerne, indret en kontorbygning, en snackbar og en fan-shop for at tjene penge på salg af merchandise. Invester pengene klogt i f.eks. talentspejdere, der leder efter unge spillere til at overtage de gamles plads.
Kashmiri Butt

Tilbage til "Kapi Hospital"