Bliv ejer af din egen autoophugning og demonter biler!

Dette er Kapi Hospitals officielle forum; det tossede og sjove hospitalsspil i browseren med de mærkelige og løjerlige sygdomme og ditto behandlinger. Byg dit eget sygehus på nettet: http://dk.kapihospital.com/
BennyBlue

Bliv ejer af din egen autoophugning og demonter biler!

Indlægaf BennyBlue » ons 13. mar 2013 12:45

Garbage Garage DK er nu startet officielt!!

Nu kan du blive indehaver af din helt egen autoophugning: Demonter biler, sælg reservedele og byg din helt egen drømmebil!

Kæmp med din hjemmelavede og tunede øse mod andre spilleres biler i arenaen.

Billede

Du starter med at demontere biler, men jo mere du stiger i graderne kan du også komme til at skille lastbiler ad, sejlbåde, flyvemaskiner – ja sågar kampvogne og helikoptere.

I dit værksted kan du pudse din kamp-bil op med det fedeste grej og våben til arena-kampene. Desuden kan du slutte dig sammen med andre autoophuggere i clubber og sammen bygge jeres fælles club-bil, som I også kan deltage i club-kampe med. Stig op i graderne og bliv alle tiders bedste bil-club.

Garbage Garage er bilspillet over dem alle til alle action-søgende bilentusiaster, der ikke er bange for at få olie på fingrene.

Men de er ikke de eneste, der vil kunne finde udfordringer og sjove stunder i denne underholdende automobil-sjov, for spillet er for alle!

Har du mod på at blive autoophugger i din helt egen Garbage Garage?

Tjek det engang med det samme: garbagegarage.dk

VROOOM!!

Billede
Forum Admin
Upjers Danmark

timjuul

Re: Bliv ejer af din egen autoophugning og demonter biler!

Indlægaf timjuul » tors 23. maj 2013 14:34

Hejsa, hvod skyldes det man ikke kan sætte nye naboer på/invitere venner, har det noget med ens level at gøre...

opelmanni77

Indlægaf opelmanni77 » søn 26. maj 2013 22:38

hej der er en fejl i jeres spil jeg kan ikke se den nederste dele af skærmen i spillet så jeg kan ikke komme i butikken som ligger i bunden af skærmen.

jeg er ny her

Marlboromandk

Indlægaf Marlboromandk » fre 16. aug 2013 21:07

Mangler venner på listen. Så kunne du tænke dig en ny ven i spillet her så add mig herinde. På forhånd tak. Marlboromandk

Kislorodi

Indlægaf Kislorodi » søn 23. mar 2014 08:16

En stor udveksling af oplysninger.

hazelmike

Indlægaf hazelmike » lør 20. dec 2014 07:12

Vi er klar over, at både handel på markedspladsen og per kontrakt er forbudt.
Our excellent online 642-885 - latest dumps training programs will lead you to success in the ccnp - pass4sure - braindumps.com We also offer latest passguide and hsbc with 100% success guarantee. Our www.principiacollege.edu is rare in IT world

Tilbage til "Kapi Hospital"